Promenad med tottarna!

I går fick jag och Monette gå själva på promenaden då Quicken bestämde sig för att inte följa med oss. Han blev dock väldigt grinig av att få stanna kvar i hagen själv. Men det är bra att de börja vänja sig att vara själva igen eftersom de är så vana att göra ALLT tillsammans. Vi började gå åt ett håll men efter lite bråk och massa jag kan stå på bakbena så gick vi åt andra hållet i stället. Är så halt och jag vill inte att hon ska göra illa sig. Hon fortsatte med lite dumheter men de släppte efter ett tag som tur är =D...
 
I dag följde han dock snällt med ;D... De sköte sig exemplariskt dessutom, mina duktiga fina hästar  som jag kan vara så arg på när de inte sköter sig.. Monette har ju många saker hon gör som jag inte gillar men det går åt de bättre hållet så kanske kan lyckas få bort alla så småningom. Tror de tyckte att matte valde en för lång väg att gå haahhah pustade och släpade fötterna efter sig på hemvägen ;D
 
 
Erika Pettersson
2017-01-15 @ 18:01:45
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

När kan du sätta igång o rida igen tror du? :)

Svar: På Q kan jag sitta upp nu om jag vill och skritta men med henne så vill jag börja jobba henne ordentligt från marken och få ryggmuskler och gärna skor innan jag sitter upp.. Så vi får se
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2017-01-16 @ 12:52:14
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Okej 😊
Skönt att vi har våren framför oss nu iallafall 😊

Svar: ja precis helt underbart =) Lite ljusare tider!
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: