Tisdag 14 Februari 2017

Hrimnir - Uteritt
Ja i dag var vi ute och red med Eva och Seifur så skönt att få komma ut på hästryggen. Även om det är en liten häst hahha ;D.. Så skönt att vara ute på kvällen och bara mysa, trevligt sällskap att prata med. R fick dock ett litet ryck när vi travade och stack i väg hahhah =). Men stannade fint efter en stund och vi kunde trava vidare utan problem. Sen red vi in i en gren då blev han rädd igen.. Ja lilla killen.
 
 
Mina hästar hade vila i dag, så kollade bara att de levde ;).. Nä men lite ompysslig i hagen fick dom innan jag fyllde på mat och vatten till dom. 
Marianne
2017-02-15 @ 21:44:54
URL: http://marresmams.blogg.se

Det är kul att rida islänningar:)

Svar: ja det är det. nu har jag dom i tre veckor så kan rida hur mkt jag vill/hinner
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: