Måndag 27 Februari 2017

Promenad med mina två hjärtan efter en vila fre-sön. I fre var jag arg så vill einte hantera dom då, och lör-sön fick de vila av förklarliga skäl.. Men i går var vi ute och traskade och monette hade en mkt bättre skritt =D.. Hon gick inte alls och släpade fötterna efter sig så skönt måste jag säga. Quicken traskade på som vanligt i en trevlig takt, han hade öronen framåt och ville bara gå och gå =)
 
En "plågad" Quicken och retsam Jenny hahhaha =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
marianne
2017-03-04 @ 10:12:11
URL: http://marresmams.blogg.se/

Det är nog bäst att avstå hästarna mär man är dåligt humör....de är ju så himla känsliga för en sinnesstämning. Brigade reagerade direkt med att vägra det mesta (utom gos) om han kände att jag inte var på humör...

Svar: Håller helt med dig där och Quicken går inte ens att få tag på om du är på dåligt humör ;D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: