Måndag 20 Februari 2017

Vi hann nästan gå innan det blev mörkt i kväll, tänk att det blir ljusare och ljusare för varje dag snart behövs inte alla reflexer och lampor =)... Men det är lite mysigt att rida/ gå i mörkret med sina hästar tycker jag. Monette var lite seg i dag med, Quicken lika pigg ;D Kommer gå av snart, jag "släpar" en häst och min andra släper mig hahhaha nä så är det inte både går rikigt snällt men Q går fort och M sakta och då rycker det till i min axel mellanåt. 
 
Tog även en promenad med R, han var som en liten busig ponny. Skulle inte gå, sen sprang han, stanna, skulle hem. Ja som en ponny.. På hemvägen var han trött och gick fot som en hund ;) hahahhaha lilla vita <3
 
 
Anonym
2017-02-21 @ 13:44:10

Åhh så drygt när de har olika tempo, jag tar ju två in från hagen och har känt på det där ett antal gånger....

Svar: mmm dte är ju faktiskt det ;D
Camilla Danielsson

Marianne
2017-02-21 @ 13:45:38
URL: http://marresmams.blogg.se

Sorry, inte min avsikt att vara anonym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: