Ensamma på promenad

Japp Quicken bestämde sig för att inte följa med på promenaden i dag så jag och Monette gick ensama. Då blev han jätte arg hahha. Vi hade i alla fall trevligt på promenaden och testade hennes boot för första gången på promenad. Hon tyckte det var som vanligt att gå märkte inte ens av att hon hade klumpia skor på sig, jätte bra =D.. Nu måste jag bara vara duktig att raspa fötterna på henne så det inte blir för stora för bootsen. Drog av lite i dag och kommer göra det varannandag typ för att inte behöva ta så mkt varje gång. 
 
Sen byggde jag en sarg runt höt eftersom Q har kommit på att man kan sparka i det och dra omkring på det.. Min tankte får första början långt innan jag plockade hem balarna var att bygga ett litet hus för dessa och det kommer jag göra så småningom håller på att klura ut hur jag vill att det ska se ut bara.. Men denna lösning fick bli liten akut sak eftersom han bara förstör och kissar på höt..
 
Hade dock inte tagit bort stenarna på bilden men så här fick det bli så länge.
Salt och miniraler
vatten, hemma byggd den oxå, isolerad.
 
Marianne
2017-02-05 @ 22:15:09
URL: http://marresmams.blogg.se

Magnus kissar också på höt om han kommer åt så ger vi hö i hagen utan foderhäcken ställer jag två-tre pallkragar som jag lägger hö i....
Hur går det med höbalen? Det har inte regnat så mycket väl?

Svar: Visst är de drygt =S.. Det har gått jätte bra med höt är inne på vår 4 bal nu. Hästarna uppskattar det och även jag som får släpa mindre =D...
Vädret har ju varit kallt så helt okej vi får se hur dte blir när det börjar regna en massa i stället :S
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: