Börjar bli en vana

Ja att Quicken inte vill med uut på våra promenader börjar verkligen bli en vana nu =S... Vet inte varför han inte vill ut och gå eftersom det inte är något krävande eller jobbigt!?! Men Monette går med snällt tänkte jag säga men så är kanske inte fallet. Hon blir glad när jag kommer med grimman men att gå utan Q är inge kul alls säger hon.
 
Det är dock väldigt bra träning för henne att gå själv och vi går alltid samma runde just nu tills hon tycker det är okej sen går vi åt nått annat håll.. Tänker på den dagen jag ska sitta upp och rida henne, så vill jag inte ha bråk om vägen.. Jag har en bestämd dam som inte låter sig köras med ;)
 
 
Erika Pettersson
2017-02-12 @ 11:14:05
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Ston alltså 😉

Svar: verkligen hahha ;D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: