Torsdag 15 September 2015

Blue Boy - Uteritt
Åååå i dag har jag varit hos mina favoriter och dessutom skrittat ut på Blue. Första gånger jag rider sen Island, men denna kille är så fin och så himla snäll. Fick dessutom sällskap av ägaren och deras söta hund. Var super mysigt att ut och rida lite igen, älskar att rida dessa grabbar de är så trevliga, lunga och fina..
 
Har man inget eget att rida på får man låna andras fina hästar ♥
 
 
 
 
 
 
Erika Pettersson
2016-09-17 @ 12:46:40
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Mysigt 🙂Var det den hästen du red en period?

Svar: Ja precis 😊
Camilla Danielsson

marianne
2016-09-18 @ 11:25:35
URL: http://marresmams.blogg.se

Åhhh jag gillar verkligen färgen på denna fina häst :)
Kul att få rida lite mellan allt pyssel med oridbara hästar

Svar: Ja visst är han bra läcker.. Ja det är super skoj att veta att man alltid har ett stall man är välkommen till =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: