Tisdag 13 September 2016

Monette - Longering
Det gick bli longering i dag med hade tänkt att tömköra men kände att tiden var lite mot mig. Hon var inte lika villig att jobba i dag och jag tycker att de ser ut som nått är lite fel på henne tyvärr =(... Men vi kommer fortsätta jobba på lite lugnt för att se hur allt utvecklar sig eftersom de är de vi fått tillsagt att göra. 
 
Men vi jobbar på i alla gångarter men övergångar mellan skritt och trav men även nått varv galopp. Halt är fortfarande en svår sak att förstå ;).. Men övriga gångarter fungerar väldigt bra att lyssna på.. Hon har blivit väldigt trevlig att jobba med och jag hoppas verkligen att hon blir helt återställd så jag kan få börja träna min tjej.
 
Inte för att hon gick i en bra form men bilder är ju allid kul ;D
 
 
Erika Pettersson
2016-09-14 @ 20:31:52
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Hon har så fin färg 😊

Svar: Visst har hon =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: