Söndag 11 September 2016

Monette - Longering
Måste börja uppdatera här, känner att jag börjar få dålig koll på hur hon rör sig annars =S.. Detta är ju som min träningsbok...
 
I dag fick det bli 20 min longering i alla gångarter, hon rör sig fint och börjar verkligen lyssna på mina komandon nu efter en månad hahhahahha =)... Alla utom halt! Hon börjar komma ner mera i formen oxå, söka sig framåt, neråt. Vilket gör att hon lyfter upp ryggen och får in bakbena lite mera oxå... Hon går utan inspänningar eftersom jag vill att hon självmant ska jobba korrekt och i en bekväm ställning. 
 
Fortfarande barfota så vi longerar och tömkör i hagen, vilket går otroligt bra, Quicken går och ställer sig i hörnet så fort jag satt på henne repgrimman. Han har lärt sig att ja nu ska de springa runt, runt ett tag..
 
I dag var dock hon väldigt söt när jag släppte henne, då står hon kvar och myser en stund sen brukar hon gå iväg men i dag var de full galopp mot Quicken för de var dags att leka lite ;)
Erika Pettersson
2016-09-12 @ 18:55:29
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Mysigt 😊

Svar: verkligen
Camilla Danielsson

Marianne
2016-09-13 @ 20:33:33
URL: http://marresmams.blogg.se

Vad trevligt, då får vi hänga med dej lite oftare ;)
Kul att ni börjar komma igång nu

Svar: Ja det får ni =)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: