Lördag 24 September 2016

Monette - Tömkörning
Nu är vi på banan igen hoppas jag. Tog ett ganska kort och lungt pass eftersom både hon och jag vilat ett par dagar. Vi hade rätt utrustning på oss vilket gjorde allt mkt enklare än sist.
 
Jobbade mkt på rakt spår, fyrkant i stället för volter, snett igenom, rakt upp mm.. Gjorde inte så mkt övergångar i dag utan travade på och försökte följa kyrkanten i stället, utan staket att stödja sig mot och inte så mkt tömkörd så behövs lite träning där. Några övergångar skritt till halt gjorde vi, men blev korta halter eftersom de bodde monster i skogen i dag. Bättre att hon lyssar på mig än att bara tramsa. 
 
Hon jobbade på jätte fint i traven idag satt under sig bakbena ordentligt, hade dock velat se henne i en längre form men det kommer. En sak i taget, vill ha henne lång och låg. 
 
Min taniga lilla tjej ♥
 
Erika
2016-09-25 @ 10:49:24
URL: http://erikapettersson.webblogg.se

Roligt att ni är igång igen. :)

Svar: ja verkligen här försöker vi inte ha för långa uppehåll inte ;)
Camilla Danielsson

marianne cargus
2016-09-26 @ 23:53:01
URL: http://marresmams.blogg.se/

Vad roligt att det går så bra :)

Svar: Ja det är roligt, hoppas bara att det håller i sig =)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: