Lördag 17 September 2016

Monette - Longering
I dag jobbade vi med övergångar mellan trav och skritt. Hon lyssnar väldigt bra och jobbar på fint med bakbena dock skulle jag vilja att hon sänker halsen lite mera i traven. I skritt jobbar hon jätte fint, ska testa sätta på henne chambon och se vad hon gör nästa gång. Hennes bakbens aktivitet är det verkligen inge fel på jäklar vad hon kan trampa på snyggt.
 
Jobbade som vanligt en 20min med Quicken som övervakare ;)
 
 
 
marianne
2016-09-18 @ 11:30:04
URL: http://marresmams.blogg.se

Åhhh nu längtar jag till jag kan klä på Ava selen och jobba henne....

Svar: Jag förstår de, hur ser de ut med henne. Finns någon plan?
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-09-18 @ 22:04:57
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Du får be någon filma någon dag så man får se 🙂

Svar: Ja jag är ju alltid ute själv md mina hästar därför de är så dåligt med filmer på bloggen tuvärr
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: