Måndag 24 Oktober 2016

Blue - Dressyrlektion
I dag var det dags för lektion igen. Vi fortsatte jobba man vända för yttersidan. Sen jobbade vi övergångar mellan trav och galopp. Blue var jätte bra duktig men tyckte det var jätte jobbigt! 
 
En rolig sak var att jag satt av i dag, vi jobbade i galopp på volt och jag slappnade av lite och tappade yttersidan vilket gjorde att när vi kom till väggen svängde jag höger och han vänster. ;D.. Han tryckte upp mig mot väggen så jag gled ner snyggt på fötterna efter. Hade han inte flyttat på mig hade jag kunnat satt mig tillbaka i sadeln... Ridhuset var fullt med folk så alla fick se min snygga avsittning. Fick mkt beröm för den hahhahah =D.. Hoppade upp igen och red klart lektionen....
 
På vägen hem var han så trött att jag satt av och gick sista biten med honom.. 
 
Så här såg vi ut efter lektionen i duschen hahahha =D
 
Erika Pettersson
2016-10-28 @ 21:09:32
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va roligt vill se filmklipp någon gång 😉👌

Svar: ska försöka fixa det =)
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-10-31 @ 21:53:10
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kul kul 👏😊

Svar: =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: