Lördag 8 oktober 2016

Hrimnir - Uteritt med Eva
I dag gjorde jag nått skoj, jag var ute och red raggsocka. Hrimnir behöver röra på sig och gå ner i vikt enligt veterinären ( ja han e lite tjock ;D ) så jag ska hjälpa hans ägare att skritta honom så mkt jag hinner. Vi red ut tillsammans i dag var super mysigt, var ute ca 1 timme och skrittade på skogsvägarna. vi måste leta upp lite nya vägar att rida på bara.. Hoppas på att rida ut nått mera i veckan som kommer..
 
Han var väldigt rolig när jag suttit upp så drog han ner huvudet och gjorde mini bocksprång =D. Flera gånger vi förstod inte rikigt varför men min teori är att jag väger mera än ägaren så han tyckte säkert de var konstigt. han har ju bara haft två 50kg ryttare på sig förut, jag väger inte 50kg. Men så fort vi kom i väg en bit så gav han sig och resten av turen så gick han super fint, skrittade väldigt lugnt och fuskade dock i backarna om jag inte var med.. Han små travade när han kom efter oxå. På vägen hem var han så himla trött i huvudet tror han aldrig gått på den vägen förut så mkt nytt att titta på och dessutom massor av kor..
 
Han höll på med massa miner man fångade ingen tyvärr.. 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: