Lördag 1 Oktober 2016

Julie - Uteritt
I dag gjorde jag nått väldigt roligt =D.. För första gången så satt jag upp på Julie, hon skuttade i väg de första hon gjorde men annars så skötte hon sig väldigt bra. Hon har stått sen maj och jag har ju knappt ridigt på ett år så tyckte vi var en passande kombo ;D... Skrittade ut med L och Campino, hon fick ta täten och var jätte modig och duktig. När hon tvekade så lad jag bara om skänkeln och hon fick snällt framåt. Hon var väldigt trött när vi kom hem blev mkt intryck för hennes huvud. Ja vilken tjej, hoppas hon kommer i gång nu så jag får känna på henne på riktigt snart ;D
 
Tyvärr var bilden lite suddig
 
marianne cargus
2016-10-02 @ 12:55:21
URL: http://marresmams.blogg.se/

Blir kanske lite träningsvärk nu då? ;)

Svar: Jag slapp faktiskt de 😊 men trodde verkligen att jag skulle ha ont någonstans
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: