Efter all ridning

på alla andras hästar så vill jag bara sitta upp på mina egna oxå, men var sak har sin tid! Snart snart snart är det ända jag intalar mig själv =D... Har satt upp massa mål just nu, så vore kul att lyckas genomföra dessa oxå.. vissa dagar funderar jag om man ska sluta med hästar, inte pga hästarna utan pga alla människor i hästvärlden och andra dagar så skakar man bara bort dessa dumma tankar ;D...
 
Denna tjej är otroligt saknad i min värld ♥
 
Marianne
2016-10-16 @ 01:31:07
URL: http://marresmams.blogg.se

Man kan reta sej på de som "kan allt" men bry dej inte om såna, du känner väl till uttrycket "tomma tunnor skramlar mest"? Vissa låtsas veta en massa saker och berättar gärna för andra för att de verka kunniga..jag tror att dessa är osäkra och skiträdda att någon ska komma på dem.

Svar: jo det är väl så, kloka ord från en klok kvinna ;D..
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: