Vilken kraft!!!

Vilken kraft det blir när en häst hoppar in i en =O Oftast om en häst springer in i en så flyger man i väg lite och får man en stöt. Men min tjej tog verkligen i när hon sprang in i mig i dag =S.. Min högra arm som tog smällen domande bort i flera minuter.. Var lite läskigt aldrig riktigt fått en sån smäll av att en häst hoppad in i en?? Men ja hon har inte ritkigt respekten att man inte ska springa över sin matte ännu, men det kommer hoppas jag verkligen ;D... Annars kommer jag ha ont och vara konstant blå, de blir snyggt i sommar hahhha...
 
Så här fint sen benet ut i dag! Bara sista såret som ska läka nu, sen får vi se vad veterinären säger om henne!
marianne
2016-05-21 @ 22:42:28
URL: http://marresmams.blogg.se

Att få 5-600 kg häst mot sej är tufft, Brigade hoppade på och omkull mej flera gånger, men inte av respektlöshet utan av att han såg spöken...han var ju extremt harig och tog til, flykten innan han kollade om det fanns något farligt...

Såren ser fina ut, jag håller tummarna att allt läkt som det ska och att hon snart kan sättas igång

Svar: Ja verkligen de blir en bra smäll... Ja hon ser väl lite mkt spöken hon med
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: