Torsdag 12 Maj 2016

Monette - Korallen
Hon drog några varv när jag släppte henne men lugnade ner sig fort.. Så söt för när jag sätter mig utanför korallen kommer hon och hänger vid staketet, sötnöten!!! 
 
Men i dag fick det bli lindor på alla bena, jag har ledsnat på att hon skadar sig. så nu blir det massa skydd på hästen så fort vi ska göra dte minsta lilla ;D
 
Erika Pettersson
2016-05-13 @ 21:43:36
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Linda in dom i bubbelplast de borde väl funka? ;)
Skämt O sido så hoppas jag oturen vänder till massor tur snart!

Svar: hahha ja verkligen det vore nått... Ja det hoppas ja med men börjar inse att mitt liv består av mkt otur tyvärr =(
Camilla Danielsson

Marianne
2016-05-14 @ 14:51:38
URL: http://marresmams.blogg.se

Så härligt att komma ut på morgonen när fåglarna sjunger och solen är framme....det gör väl inget att ni rider samma väg?!
De finns ju de som aldrig rider annars än på ridbanan så ni har det ju toppen ;)

Svar: ja verkligen livet är ljuvligt =D... Ne det är sant!!! Vi har det mysigt på vår väg.
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: