Min lilla apa <3

I dag hade jag lite bråttom för jag skulle in och träna. Så Q fick gå ut i hagen och hon i korallen som vanligt. Men när jag skulle ta in henne så brukar hon alltid få stå och äta gräs 30min, men i dag hann jag inte så tänkte hon får göra det senare i kväll. Men jäklar vilken arg tjej jag fick!!! Hon fick rakt upp på bakbena och kastade sig bakåt skulle minsan inte alls gå in i stallet utan att få äta sina 30min som hon faktiskt har rättighet till...
 
Ja vad säger man om min lilla APA!!!!
 
 
marianne
2016-05-19 @ 10:09:01
URL: http://marresmams.blogg.se

Rutiner är mer eller mindre viktiga, hon behöver tydligen sina mer, men det släpper nog när hon blir mer "hemma" du får väl variera varje dag och stanna på olika ställen och olika länge. ...kanske beta på tillbakavägen istället?
Dessa ston som som man måste förstånd tanken...haha

Svar: Ja de är ju rutin djur, och hon står på ett nytt ställe där allt är läskigt dessutom.. Ja de är lite svårt eftersom hon betar utanför korallen och vägrar gå därifrån om hon inte får äta gräs.. Men vi får jobba vidare men saker så löser det sig nog =D...
Camilla Danielsson

marianne
2016-05-19 @ 10:09:49
URL: http://marresmams.blogg.se

Nu ställde stavningsprogrammet till det igen. ..."förekomma" i tanken




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: