Tävla!!!

Är såååååååå sjukt sugen på att tävla!!!! De bara kliar i mina fingrar efter att få tävla igen, tanken var ju att kunna tävla hela hösten på min nya häst. Men nu om hon håller efter olyckan så blir de inte fråns i vår =(... Men kanske kan hitta en annan häst att tävla under hösten vi får se ;D... Skulle vara så himla roligt...
 
Dessutom är jag så himla sugen på att rida min nya häst, de kliar i fingrarna så himla mkt de oxå.. Vill bara kasta mig upp barbacka och se vad som händer hahhaha ;D... Det var länge sen jag var så här ridsugen faktiskt men har ju alltid haft någon häst att rida på om jag velat. Men just nu har jag inte det.. Quicken går lite stelt i bak så vill kolla igenom honom innan jag sitter upp  igen.. Ska boka en tid i Augusti när jag kommer hem från Island.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elin
2016-07-28 @ 18:36:51
URL: http://liveloveride.blogg.se

Förstår det, är också väldans tävlingssugen nu... hoppas du hittar nån annan häst att tävla tills din pärla är fräsch igen!

Svar: Tack de hoppas jag med :) hoppasni hittar en tävling snart oxå
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-07-31 @ 12:53:10
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Hoppas du kan hitta någon o tävla på!!

Svar: Mm hoppas med
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: