Island

Japp i dag åker jag till Island med några vänner, ska bli en otrolig upplevelse faktiskt.. Så glad att jag kommer i väg. Vi ska självklart rida två dagar och kolla in landskapet, sen tänkte vi hyra bil och kolla oxå. Tror vi kommer ha en fantastisk resa =D... Min syster kommer ha ansvar över mina hästar och även Eva från stallet kommer kolla till dom. Så de känns bra eftersom de är två människor som jag verkligen litar på. Har tagit hand om Evas hästar har ett par dagar medans hon varit borta. Den ena måste ha salva i ögonen och han har varit så himla duktig när jag gett det <3 
 
Ni hör kanske inte så mkt från mig dessa dagar men lovar att visa bilder när jag kommer hem sen och berätta hur vi hade det...
 
Lånad bild från google
Erika Pettersson
2016-07-30 @ 12:46:56
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Åh njut o ha så roligt med vännerna 😀

Svar: Tack hade de underbart
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: