Hovslagaren och hagfix!

Har satt på nya fötter på hästarna, Q är lika snäll som vanligt även fast han inte gillar när man drar av skorna bak.. Men min lilla tjej var inte lika charmig i dag, bak gick bra. Men i fram gick hon rakt upp när han spikade men de löste sig och hon har skorna på sig.. Hon tyckte det var skittråkigt att bli skodd då hon buffade mig med huvudet i magen och bet mig i benet!?!?! (Inte hård utan naggade) Jag får skämmas för mitt lilla moster som vanligt ;D... Men kan bara bli bättre helt enkelt, vet inte hur hon varit att sko innan olyckan. Men förra ägarna har inte sagt nått så antar att hon varit snäll..
 
Sen kom Jenny och weiler, de hjälpte mig dra tråd i hagen som mina ska gå i några veckor nu.. Har en mkt mkt bra vän som ställer upp alltså =D!!! Gick jätte fort att dra tråd denna gång sååååå skönt!!! Vi släppte även ihop hästarna för första gången och de fick gå ut i hagen för första gången oxå. Men de är filmade åt fel håll vet inte hur jag ska lyckas vända på dessa?!?! Någon som vet??
 
Filmade ett klipp åt rätt håll i alla fall =D Bjuder på den!!
Erika Pettersson
2016-07-03 @ 20:12:05
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Såg ut att gå lugnt till? :)

Svar: hahha ja på den filmen ;).. Men ihopsläppet gick bra men de sprang väldigt mkt,,
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-07-04 @ 18:48:43
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Hehe okej!🙈

Svar: I dag gick de jätte lugnt och fint 😃
Camilla Danielsson

marianne
2016-07-05 @ 10:29:54
URL: http://marresmams.blogg.se

Du kan vända de på Youtube.
vad fint hon rör sej :)

Svar: perfekt tack =D
Ja hon har en jätte fin trav =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: