Island 2016

Turridning dag ett!
Jag fick en häst som ja kallade för Filur, eftersom han var rädd för typ allt och hade lite roliga egenskaper.. Jenny kallade sitt sto för Nisse?!?! ;D..
 
Jag åkte till Island för att åka raggsocka men fick en kille jag var tvungen att rida =S.. Vi var ute ca: 3timmar jag har inte ridit på länge behöver jag berätta att jag var död efteråt??? Om jag red i massor gick han i hyfsad fin tölt! Om inte fick jag sitta och skumpa omkring.. I bussen hem var jag sååååå trött och dagen efter var jag stel i hela kroppen... Men han var söt i alla fall..
 
Så roligt när jag skulle sitta upp frågar killen om de är första gången jag rider, på Island ja men hemma nej. Då tittar han ner på mina gympaskor hahahahaha =D Kan förstå att han trodde det ;D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: