Estrin Hovslageri

Alltså detta var ju så himla gulligt att jag bara måste dela det med er ♥
Han hade delat detta på facebook!
 
Häromdagen när jag skodde en häst i smedjan så frågade hästägaren om hon kunde få köpa den minsta hästskon jag hade. Den skulle hon ge till sitt barnbarn vid dopet dagen efter. 

Jag tyckte givetvis att det var en fin gest då även dottern har häst och hela familjen är hästmänniskor men tyckte kanske att det vore ännu finare och mer genuint med en handsmidd sko. 
Sagt och gjort så slängde jag in en bit i ässjan och mellan varven som jag riktade skorna till hästen jag skodde blev biten tillslut en liten, liten ponnysko. 
Borstades och putsades med extra mycket kärlek så den skulle bli så len som möjligt för små händer.
Hoppas mottagaren av presenten blev glad, eller åtminstone föräldrarna!

Trevlig helg!

/Thomas

Erika Pettersson
2016-08-08 @ 20:44:17
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va gulligt! 😍

Svar: Ja visst var det =D
Camilla Danielsson

marianne
2016-08-09 @ 18:29:04
URL: http://marresmams.blogg.se

Men åhhhh gulligt och vilken snäll hovis :)
jag hade ett foto på vår hovis minsta sko liggandes i den största....ganska roligt faktiskt

Svar: ja jag tyckte de var otroligt sött.. Tror inte min hovis skulle göra så till mig hahhahha =D..
Camilla Danielsson

Elin
2016-08-16 @ 09:46:47
URL: http://liveloveride.blogg.se

Men vilken söt! Vad snällt av honom :D

Svar: ja verkligen, helt underbart =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: