1år sen

I dag är det 1år sen Bettan somnade in.
 
Min fina underbara häst, som jag saknar henne. Mina ögon blir tårfyllda när jag ser bilder på henne, hjärtat värker. Känner mig inte hel utan henne, men 5,5år ihop på dagen fick vi tillsammans. Hon fanns där i alla lägen, var man ledsen så tröstade hon mig, hade man ont gjorde hon smärtan mindre. Hon var älskad av många, och saknad av många.. Älskar dig gumman, hoppas vi möts igen ♥
marianne
2016-08-28 @ 16:07:22
URL: http://marresmams.blogg.se

Usch :( Det är svårt....men samtidigt så fint att ha dessa bilder att titta på och minnas.

Jag sörjer fortfarande Brigade trots att det är över fem år sen, gråter ibland det känns som jag ska gå sönder.

Stor kram till dej

Svar: Ja bilderna är underbart att ha, även om de är jobbigt att kolla på dessa. Man glömmer aldrig en bästa vän <3... Kram till dig med
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: