1 Månad

I dag är det 1 månad sen min älskade Bettan somnade in :'(, det är så himla sorgligt att jag inte ens vill tänka på det. Men hon har inte ont längre men jag saknar henne så mkt och önskar att det fanns ett sätt att träffa henne en gång till. Min fina, älskade, underbara häst!
 
Detta är en bild från fotograferingen vi gjorde några dagar innan hon somnade.
Fotografen Magnus Jansheden, kanon fotograf och person =)
Erika Pettersson
2015-09-29 @ 13:31:44
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Det är hemskt o mista sina djur. :(

Svar: Ja de är ju verkligen det =(
Camilla Danielsson

Linda
2015-09-29 @ 19:43:55

Fina underbara Bettan. Har fällt många tårar över henne. Jag tror inte det kan finnas ett värre beslut än om man ska ta bort en älskad familjemedlem, tyvärr inte många som förstår det. Kramar till dig och till Bettan i himlen

Svar: Ja hon är och kommer alltid vara den bästa tjejen <3.. Nej det är de jobbigaste man behöver gör i livet tyvärr =( Kram tillbaka
Camilla Danielsson

Elin
2015-09-29 @ 22:38:47
URL: http://liveloveride.blogg.se

Oj, nu har jag missat något känner jag, har inte kikat in här på ett tag, vad har hänt? Usch vad tråkigt! :(

Svar: Ja för en månad sen fick Bettan somna in pga sitt skadade knä som hon haft hela tiden medans jag haft henne. Men nu orkade hon inte längre och fick för ont =(
Camilla Danielsson

Ellen
2015-10-03 @ 22:24:39
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Fy så hemskt men en jättefin bild på er.

Svar: tack =)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: