Roliga vänner =D

Jag har två vänner som bor ganska nära mig och är ganska lika i alla fall på ett sätt.. Och det är att bara dyka upp hemma, man står och pratar med dom i telefonen och så vänder man sig om och ja där står dom hahhaha =D
 
Det är väldigt trevligt och överraskande. Igår kom Cissi förbi när jag tog in mina hästar, telefonen "bröts" och vips så stod hon bakom mig hahha =D.. Min underbara kompis Jenny är likadan, hon kan helt plötsligt bara dyka upp lite här och där =D
 
Det är roligt med såna människor faktiskt oväntat besök kan i  alla fall i bland vara riktigt roligt och trevligt =D...
 
Jenny och Misty en härlig sommardag, med massa bromsar dock =S
Tänk när ni kan börja hoppa igen Jenny =D
 
marianne
2015-03-24 @ 09:22:26
URL: http://marresmams.blogg.se

Oftast blir jag stressad av oannonserat besök...jag har oftast planerat vad jag ska göra "sen och sen och sen" men om jag kan släppa allt så är det jättmysigt

Svar: det blev jag också förr, så förstår dig, Men sen hittade jag människor i livet som lär en att det inte går att stressa för då kommer man stressa ihjäl sig pga dom hahha =)... Oftast tycker jag det är väldigt kul med oväntat besök men i bland om jag verkligen planerat nått så kan det vara jobbigt.. Men mina vänner hackar oftast på om jag planerat att bygga, städa eller annat. Åå då funkar det ganska bra =D
Camilla Danielsson

Jenny
2015-03-25 @ 07:27:40
URL: http://ryttarenjenny.blogg.se

Måste ju se till att du sköter dig : P

Ja, börjar bli lite hoppsugen faktiskt!

Svar: hehhe ja det är bra att jag har dig som håller kolla på mig ;D.. Förstår de men snart så kanske
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-03-26 @ 10:02:06
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va mysigt med besök :)

Svar: mmm verkligen =)
Camilla Danielsson

Karin
2015-03-28 @ 22:39:17
URL: http://arhamn.se

Haha, underbart att dom bara dyker upp :D Många gånger är dom spontana besöken dom allra roligaste! Tyvärr är det kanske liiite svårare när man bor långt bort. Eller ja, det beror förstås på hur mycket tid man har över :)

Svar: Tack! Det känns som det går framåt för oss :) Ja, Tassie är helt underbar. Det är tack vare henne det är så himla roligt att träna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: