Torsdag 23/7-2015

Campino - Hoppning
Idag skulle vi hoppa lite olika övningar som jag sett fram emot. Värmde upp i alla gångarter och travade och galopperade bommar. Vi hade lite svårt att få till slutet av bommarna i galoppen, måste ha blivit miss i avståndet där. Sen började vi hoppa fram med några sneda bommar och kryss, efter det var de slut på det roliga.
 
Campino var inte sig själv idag så efter framhopppningen avbröt vi träningen, då han inte känns okej. Han höll på med massa konstigheter idag och rev en massa på dessa småhinder. Han räddar allt, även hur dåligt jag rider in på ett hinder så gör han allt så han kan för att ta sig över utan att riva. Så tyckte detta var konstigt men efteråt på filmen ser jag problemet så förhoppningsvis kommer kiroraktorn nästa vecka och kollar på han. 
 
Hoppas så klart att dte inte är fel på han utan lite trots, men det får vi snart svar på. Jag bjuder på de hoppen vi hann göra på uppvärmningen. 
Elin
2015-07-26 @ 17:30:49
URL: http://liveloveride.blogg.se

Vad tråkigt att det inte kändes bra :( hoppas att det bara var en liten svacka o inte nåt mer allvarligt!

Svar: ja jag hoppas det med. Hoppas även på att kiropraktorn kommer denna vecka så han kan kolla honom.
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-07-27 @ 19:00:49
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Vad tråkigt att det inte kändes bra. :(
Hoppas det blir bättre och inte är något större fel om det är något fel.

Svar: ne det hoppas inte jag heller. men hoppas på att han kollas i dga eller i morgon..
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: