campino kollas i morgon

Så skönt att vi fick tag på någon som kan kolla honom i morgon =).. Skönt att få svar på om han är ofräsh eller inte och det behöver göras nått.. Hans ägare är så bra som kollar upp honom när vi inte tycker han är fräsch, tyvärr finns det andra som struntar i sånt när man säger att nått känns konstigt. Förstår att man inte är gjord av pengar och kan ta ut folk hela tiden. Det kan inte ja heller göra, men det känns mkt bra att han blir kollad i alla fall. =D
 
 
marianne
2015-07-30 @ 23:48:35

Ja, jag har varit med om en karl som tränade sin häst för tidigt efter en hovbensfraktur, hon haltade och när vi påpekade det svarade han att hon alltid gick så innan hon blev varm, eller nåt liknande....man blir ju förbannad alltså :(
Jag orkade inte se det och åkte därifrån....samma karl som rakade av all man +pannlugg och klippte svansen kortare än över hasorna, sen ställde han henne på bete på blöt mark nära en havsvik.....hon hade ju för sjutton inte en chans mot broms och annat skit som bet henne.

Svar: Men urs vilken hemsk människa =(... Ryste när jag lästa detta, min granne sa idag då är så go med dina hästar. På och av med saker hela tiden efter väder.. Ja men de är ju mina älsklingar så klart jag vill att det mår så bra som möjligt svarade jag =)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: