Longering

Japp det fick bli lite longering av Quicken igår, han rör sig mkt bättre men petig som jag är så finns det fortfarande nått där. Något som gör att han inte är 100% ren. Vi jobbar vidare och ser om det kommer gå över med de verktyg vi fått eller om vi måste hitta på nått annat..
 
Igår dock så gick han med nosen helt i backen, nått som han inte brukar göra så det var väldigt trevligt att se. Han lyssnade kanon bra, och vi jobbade även lite lösgörande för sidorna. Duktig kille som tycker det är super kul att få jobba igen =D
 
Bettan fick sällskap av gamelmannen inne under tiden så hon var nöjd. Bortsett från att han stod och åt mat medans hon bara fick några äpplen ;D Lite sur var hon allt =S Tycker att matte gett henne för lite gos på sista tiden, så jag lovade att jag skulle bättra mig.
 
Ska se om jag hittar en bra yta att sätta upp lite roliga saker till henne också, finns några stället där det är lite yta som faktiskt inte används till något. En tunnel och en trappa skulle ju vara kul för henne att ha. Får se vad jag kommer på för mera roligt till henne =).. Givetvis kan ju Quicken också tränas på detta.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: