sjuklingen

Min hals är inte att leka med just nu ='(... Har haft nya symtom varje dag, började med lite feber, och att jag frös i onsdags. I går så fick jag jätte ont i huvudet, nacken och halsen, och idag har jag fortfarande ont i halsen med hostar som en idiot oxå =S
 
Jag brukar vara lyckligt lottad att inte vara sjuk så ofta, men fy fan vad drygt det är att vara det. Har kollat till hästarna, med det är vad jag orkat oxå =S.. Grannen kom förbi idag och kollade på mig så sa hon bara stanna där du är urs.. Hahahha antar att jag ser lika pigg ut som jag känner mig ;D
 
tycker synd om er som brukar vara sjuka ofta =(.... Men jag har lärt mig att stanna hemma när jag väl är sjuk, dels för att må bättre och dels för att inte smitta alla andra eftersom det är riktigt taskigt...
 
Hoppas verkligen att jag mår prima ballerina i morgon =)
Mina hästar tycker jag är riktigt tråkig när jag kommer ut i hagen kollar täcken. Fixar och trixar lite ger äpple och går hem igen =S
Karin
2014-10-18 @ 13:03:24
URL: http://arhamn.wordpress.se

Ja usch stackare. Hoppas att du mår lite bättre idag!! Halsont är verkligen inte att leka med. Så får vi hoppas att B och Q blir lite nöjda när matte är på benen igen :)

Erika Pettersson
2014-10-20 @ 18:21:59
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

usch krya på dig!!

Svar: tack =) jobbar på det
Camilla Danielsson

marianne
2014-10-29 @ 12:46:16
URL: http://marresmams.blogg.se

antar att du är frisk nu, det är ju några dagar sen du skrev detta. Jag är inte heller sjuk så ofta, men jag är dålig att ta hand om mej, jag jobbar på som vanligt här hemma trots feber och så, antar det är därför jag brukar få lunginflammation..hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: