Onsdag 26 Februari 2014

Bettan -NH
Idag tränade vi lite grunder från marken en kort stund för att försöka få B uppmärksamhet, sen tränade vi på lyfta ben. Har bestämt mig att jag vill träna in spanskskritt på henne, så hoppade upp för att se om hon kunde lyfta när jag satt på också. (Kanske mest för att jag ville sitta på en häst ;D) Fick sitta av några gånger och göra om kommandot innan hon förstod vad jag ville från ryggen. Men till lsut lyfta hon på bena även från ryggen =D
 
Wiiiieee duktig tjej, vi kommer träna mera från backen och från ryggen på detta =D Så hoppas jag hon kan gå i spanskskritt sen =)
 
Carina satt med och kollade lite också, trevligt med sällskap i stallet av henne och Lena =) Och dom andra också men det är mest vi som är där samtidigt.
 
Red in i stallet idag då vi inte har några tunnlar att rida genom just nu så använde vi oss av dörrhålet ;D
 
 
 
Erika Pettersson
2014-02-27 @ 10:51:01
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Sv.
De går toppen. :)

marianne
2014-02-28 @ 08:30:52
URL: http://marresmams.blogg.se

Åh vad jag önskar jag hade ditt tålamod och din påhittighet...du är så duktig med träning på allt möjligt roligt....kan du inte flytt hit med dina hästar ;)

Sv: Med Ava har jag lärt mej mer och mer att se de positiva sakerna, även om det är 1 % av lektionen.....vet inte hur jag skulle kunnat jobba vidare med henne annars..
men lektionen var så bra och det var ju faktiskt min dumhet som orsakade hennes snubblande över bommarna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: