Lördag 30 Mars 2013

Quicken - Uteritt
Idag kom motgångarna, jäklar vad Quicken börjar "bråka" i mot när jag försöker få honom lösgjord =S.. Han slänger med huvudet, lättar på frambena, en gång studsade han upp på bakbena fast inte super högt. Men lite snett kom jag i alla fall. Red barbacka idag och ja min balans är väldigt bra ;D....
 
Men jag försökte bara vara lätt i handen och driva honom framot hela tiden, så lite fick vi jobba. Å så fort han börjande jobba några steg bröt vi av och började om lite senare.. Även om han sa emot en hel del så är jag ganska nöjd med honom idag... Man får plocka ut det lilla bra som hände...
 
Bettan
Hon fick gå ut och gå med Tomas, Smilla och mig. Tyckte att Tomas behövde röra på sig och även jag så tänkte att  Bettan kan få röra sig utan vikt på ryggen. Hon tog några rejäla glädje skutt på vägen, tycker faktiskt att det är lite läskigt när hon gör så. För det känns som hon inte har någon koll alls, hon gör ett högt bocksprång samtidigt som hon slår med frambena på nått sätt och slänger med huvudet.. Och piper dte får jag inte glöma att säga. Men i övrigt skötte hon sig kanon bra faktiskt!!! Kanon duktig tjej som uppskattade promenaden...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: