Alltid dagens datum

Vet inte om ni har tänkt på det men jag använder alltid dagens namn och datum när jag skriver om ett ridpass!

Ex. Måndag 23 December 2012

Vet inte varför eller jo det är för att jag lätt ska kunna hitta när jag red senast eller vad jag gjorde sist jag red. Tycker det är jätte bra sätt att håll koll och lätt att hitta i bloggen. Nu har jag dessutom lagt till en kategori nämligen ridning. Vilket göt att jag bara kan gå in där och kolla så kommer mina ridinlägg upp, men om jag ridigt dressyr eller hoppning ligger ju dom under dessa kategorier.

Under allmänt ligger nu endast ja övriga inlägg om åsikter, saker som hänt, eller liknande! För mig funkar dte super vet inte om ni har något system eller om ni bara kör?!?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: