♥ ÅRSDAG ♥

Idag har jag haft mina hästar 1helt år helt underbart ♥ Tiden har gått väldigt fort måste jag säga. Det kommer komma ett längre inlägg om detta i kväll, men kände att jag måste sprida denna glädje redan nu på morgonen =) Kommer även slänga upp lite bilder från denna dag, hur dom såg ut då och sen hur dom har utvecklats sig lite. Jag är jätte taggad till att träna igen, men får ju som sagt skylla mig själv eftersom jag inte löste ridhuskort. Men snart är banan snö fri, så då kör vi =). Min underabara killkompis har sagt att han ska hjälpa mig med hindrerna och knäppa lite kort.

Glenn
2011-02-28 @ 19:38:59

Mmmm ska bli kul att få vara med dig och hästarna igen och kanske slippa kylan (iaf för några månader) hehe

camilla
2011-03-01 @ 08:39:41
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

=D, ja kylan kan man ju hoppa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: