Inte roligt

Det är faktiskt inte jätte roligt att ha en barfota häst när det är isgata överallt!!! Men hon verkar ändå klara sig väldigt bra men jag blir ju så klart orolig av att hon kanske ramlar. Och ut och gå just nu går inte jätte bra men vi ska prova hennes skor och se om hon kan gå bra i dom för då kan jag brodda dessa =).. Får blir ett projekt i morgon om jag orkar så himla trött just nu.. Dessutom är det sthlm tre dagar denna vecka så helt galet mkt och långa dagar..
 
Men vi kämpar i alla fall på här hemma =D
 
Snart dags att rida denna fina kille igen!
 
marianne
2017-01-30 @ 10:06:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Jag hade cookie barfota första vintern, hon hade bra grepp på isen...hoppas du löser det med skorna och broddar så ni kan fortsätta igångsättningen....det måste väl vara roligare än att åka och rida andras hästar?

Svar: jo det vore otroligt roligt att få igång min egen absolut =D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2017-02-02 @ 20:29:01
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Nej usch fy oskodd häst på isunderlag är riktigt farligt de kan sluta illa! :/
O svårt o grusa en hel hage dessutom ju!

Svar: mm verkligen inge kul alls får se vad hovis tycker i morgon!
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: