Torsdag 2 November 2016

Blue - Uteritt
Vi red ner i ridhuset eftersom det blivit mörkt ute och jag ville träna lite kondition på honom. Buskillen nr 1 var han i dag =S.. Hoppade av för att klä av oss och han som är så himla lydig och ALLTID står stilla smet i väg hahhaha.. Så han värmde upp själv i både trav och galopp! Sen kom han snällt tillbaka och jag kunde sitta upp och träna övergångar mellan trav och galopp.. Han var duktig men blev helt slut stackaren. Första gången i red på hacket i dag, han har blivit konstig att träna så funderar på om det är nått i munnen. De ska kollas snart så det är bra =)...
 
 
marianne
2016-11-05 @ 11:33:15

Självgående häst haha

Jag gillar inte att rida på hackamore, men Ava känns besvärad av bettet så ska kanske prova när vi kommit igång igen :)

Svar: hhahah ja =)
Jag tycker att det finns massa bra bettlösa alternativ i dag men hack är det jag har och därför blir det just att jag rider på det..
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-11-05 @ 17:11:37
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Rider man rätt på hack är de ju bra! 🙂
Precis som allt annat förstås rider man fel skadar det mer!

Hur går det med din nya pålle?

Svar: ja kloka ord ;) så är det verkligen...
De ligger still pga många orsaker som ställer till de så jag inte har så mkt lust just nu tyvärr.. Bara bakslag tyvärr
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-11-06 @ 21:16:15
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Men vad tråkigt! 😞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: