Torsdag 27 Maj 2016

Monette - Promenad
I dag fick hon gå ut i korallen igen första gången på ett par dagar. Hon stod mest stilla vilket var skönt eftersom hon inte är helt fräsch. Men svullnaden har gått ner mkt och hon haltar inte längre =D... Sen fick hon ju så klart äta sitt gräs oxå ;)
 
Sen tog vi en promenad och även då skötte hon sig väldigt bra. Känns som jag fått över henne mera på min sida nu även om vi bråkar och diskuterar en hel del om massa saker så börjar hon lära sig mina rutiner och lyssna på mig bättre.. Börjar bli så sugen på att sätta i gång henne och testa rida henne, men det är ett par veckor kvar och ett par undersökningar kvar innan dess tyvärr..
 
Tror att jag kan få en grym häst om hon håller och om jag lyckas få henne på min sida..
 
Erika Pettersson
2016-06-01 @ 21:13:18
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Skönt att svullnaden går ner mer o mer. 👍

Svar: ja då det gör den =D.. Inväntar sista såret som ska läka sen kolla om hon är fräsch
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-06-04 @ 17:23:52
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Okej så skönt! 😊👍

Svar: ja verkligen =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: