Tisdag 13 Oktober 2015

Alan- Lösgörande dressyr
Vi tog oss ett pass på banan i dag eftersom han hade tappat en sko. Körde mkt övergångar och sidvärtsrörelser så han är såååå stel i vänster sidan. Sen jobbade jag väldigt mkt på långa tyglar för att få han att söka sig neråt och sträcka ut ordentligt. I vänster galopp var han riktigt svår att svänga ville ta höger. I slutet av passet kändes han lite bättre men långt ifrån bra tyvärr. Men vill inte pressa honom för mkt heller, så tar lite åt gången i stället.
 
Han har faktiskt blivit mkt gosigare i stallet och inte alls lika bråkig som förr =). Trevligt, när jag lämnade honom i hagen och gick därifrån stod han och kollade efter mig. När jag skulle hämta honom stod han längst bort i hagen och kom så fort han såg mig =D... Sååå söt
 
Erika Pettersson
2015-10-14 @ 17:51:09
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Aw va mysigt att han blivit gosigare. :)
Han kanske är gladare nu men tråkigt att han var så stel. :/

Svar: ja det är jätte trevligt att han är det.. Ja undrar bara varför han är så stel
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-10-14 @ 20:58:48
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Konstigt men hoppas det inte är något allvarligt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: