Torsdag 14 Maj 2015

Pay and jump - Campino
Vår första pay and jump ihop på 80cm. Det gjorde vi kanon bra, han blev super laddad och hoppade väldigt mkt uppåt i stället för framåt men det gick väldigt bra. Hans ägare tyckte vi skulle starta 1m oxå när vi ändå var igång, men jag kände att vi tar det nästa gång ;)..
 
Jag är super nöjd och bilder + film får tala för sig själva =)
Och där ser ni min bästa hästskötare oxå ;D
Och så en film
marianne
2015-05-16 @ 20:52:19
URL: http://marresmams.blogg.se

Kul :) han laddade bra hihi...men ser ut att vara väldigt rädd om sina framben.
Varför hoppar inte ägaren honom själv?

Svar: Ja verkligen =)..
Hon har bara ridit 2år typ så vågar inte ännu. Som du ser hoppar han i bland väldigt högt, de gör han även över hinder på 50cm.. Så kan bli lite läskigt om man inte hoppat så mkt antar jag ;).. Men det gör inte mig nått, för då kan jag tävla han i stället hehe
Camilla Danielsson

Divorce your horse
2015-05-17 @ 10:52:43
URL: http://divorceyourhorse.se

Så fina ni är! Ser riktigt bra ut :)

Svar: ååå tack så mkt =D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-05-20 @ 11:56:24
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va duktiga ni är. :D
Tusan 80 är ändå rätt högt ju haha!
Säger en hopprädd ryttare, men jag tycker ändå de är rätt högt faktiskt så modigt o starta på de redan. :)

Han passar så otroligt fint i rött!! :D

Svar: tack =D
hahha ja vissa dagar tycker jag också det är högt ;)... Ja vi har ju inte ridit så mkt så det kanske känns högt av del anledningen också. Men det är en duktig häöst som klarar mkt =*)
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: