En hel vecka vad hände ;)

Ja en hel vecka utan ridning har det blivit för min del. känns konstigt men kanske behövligt i bland. Jag har fått hem min nya leksak idag =D Ett trevligt hjälpmedel så att säga, nämligen min fyrhjuling känns så otroligt bra. Nu kan jag få bort saker till hagen mkt mkt lättare. Pappa ska hjälpa mig bygga en kärra och en plog till den oxå, då kan jag hämta ved och ploga lite på vintern så jag slipper handskotta ;)..
 
Ja sååå otroligt skönt måste jag säga tog mig en provåkning ut till hagen i dag, gick så där med vägvalet men åkte genom hagen hem sen det gick så bättre... Tur att man har ett garage att låsa in den  ;D...
 
Glömde fota sorry..
Jenny
2015-06-01 @ 21:22:04
URL: http://ryttarenjenny.blogg.se

Yihaa vroom vrooom!

Svar: precis =D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-06-03 @ 11:24:06
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Åh va kul o köra fyrhjuling. :D
Lite smått avis faktiskt haha.


Svar: hehe ja det är roligt ;D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: