Mål för 2015

Quicken - Allmänt
  • Hitta vad som är fel på honom och att han ska bli frisk
  • Komma igång att träna igen både hoppning och dressyr
  • Komma ut på en tävling mot hösten
Bettan - Allmänt
  • Få henne att må så bra som möjligt
  • Börja träna lite trix igen
Alan - Dressyr
  • Bygga upp honom mera i muskler, styrka och smidighet
  • Kunna galoppera honom i en samlad galopp
  • Stärka honom så han orkar bibehålla formen i alla övergångar och gångarter
  • Minska och öka traven med mera effekt
  • Enkla byten i galoppen
  • Börja träna för tränare 1-2gånger i månaden
  • Rida pay and ride
  • Komma ut på några dressyrtävlingar
  • Jobba honom mera från marken i vår så det kommer mera lydnad
Alan - Hoppning (vi tränar ju inte så mkt hoppning, eftersom det är hans ägare som gör det, så svårt att sätta mål. Men kan sätta några för skojs skull ändå)
  • Kunna minska och öka galoppsprången mellan hinder
  • Anridning mot hinder
  • Hoppa en bana på 90-1m
  • Starta någon pay and jump mest för kul
  • Kanske starta en hopptävling i fall vi ändå löst licens och tävlar i dressyren
Mina
  • Lägga mera tid på mina hästar
  • Bygga upp mera av mina egna rid muskler
  • Träna för tränare och utvecklas mera
  • Rida Quicken 4-5 dagar i veckan 6 dagar om han blir frisk
  • Träna med Bettan 2-3 dagar i veckan
  • Rida Alan 2 dagar i veckan
 
 
 
marianne
2015-01-23 @ 09:32:51
URL: http://marresmams.blogg.se

du är alltid så himla duktig och målinriktad, jag borde ta efter dej så kanske vi kommer någonstans också....
men nu har jag i alla fall varannan fredag inbokad med I-M...hoppas det inte händer något mer nu bara....jag tänker på min svägerska :(

Svar: ååå tack =) Jag försöker i alla fall hitta på lite mål så man kan följa något..
Vad kul hoppas verkligen att ni kan köra varannan fredag nu och att det verkligen inte händer nått mera.
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: