hej hopp!

Vill verkligen komma igång och träna igen men tror jag inte riktigt vill ta kampen med Quicken. Sitter dessutom och kollar på sadlar hittar ingen som faller mig i smaken så vet inte hur jag ska göra där heller.. Är inne i en bitter period igen tyvärr, försöker blicka framåt men ändå så fastnar jag...
 
Helgen ska i alla fall hästarna få massage och lite laser, ska även ut och rida en del kommer bli riktigt skönt, Quicken ska jag longera med inspänningarna så får vi se vad han säger om det =)... Kan inte någon komma hit och sparka lite på mig!?! Tvinga mig till att göra något vettigt kanske, ne måste sätta igång Quicken ordentligt igen så vi kan börja träna. Att ha fasta träningar gör mkt man blir motiverad till att fortsätta, ja ni vet ;D
 
Ååå jag vet varken in eller ut faktiskt!?!? Ska nog bara kasta mig ut och hoppas jag kan flyga elle rnått sånt =)
 
Klaga, klaga, klaga!!!
marianne
2013-05-31 @ 09:01:56
URL: http://marresmams.blogg.se

usch, de där perioderna när man känner så är jobbiga, men som tur är håller dom inte i sej så länge :)

SV: jag tror inte crosstrainer skulle fungera, men hoppas på att klara cykeln ialla fall. Jag gillar att cykla, men inte bara för att cykla...om du förstår? Men om jag vill ta mej från A till B, tyvärr har jag två mil till jobbet, lite för långt de flesta dagar eftersom jag har fullt upp hemma innan jag ska iväg.

Hoppas Smilla blir bra i sitt ben strax.

Nina Liljedahl
2013-05-31 @ 12:28:26
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Usch...känner igen mig...men snart ska vi sluta jobba flera dygn i rad, då blir min sömn mycket bättre och jag kommer att bli piggare...DÅ ska jag minsann ta mig i kragen ;-)

Synd att jag inte ska till Uppsala snart, då hade jag gärna kommit och sparkat dig i baken!

Ylva
2013-06-01 @ 09:14:48
URL: http://www.ylvablom.se

Ja, det är ju så. Så fort man kommer igång med träningarna är det skitkul och man undrar varför man inte gjort det tidigare. :)

Sv: Det är inget riktigt bestämt ännu, men så fort jag vet så ska jag berätta mer. ;)
Det är ju jättebra att du kan låna kompisens häst ibland. Man behöver precis som du säger få koncentrera sig på sin egen ridning ibland.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: