Nått tråkigt!

Tidigare i bloggen så skrev jag om en häst som heter Bucken som min kompis sålde till Västerås, den tjejen sålde honom vidare till Skåne (malmö), nu har hon fått reda på att hon inte vill ha honom kvar och funderar på att skicka honom till slakt =(...
 
Han var himla go den hästen, jag kan ju inte ta på mig yttligare en häst. Hade jag haft egen gård hade jag kunnat göra det men just nu så kan jag inte betala för en till stoooooooooooooor häst tyvärr =(...
 
Har svårt att hitta denna tjej som äger honom nu eftersom vi inte vet namnet på henne, så finns det någon från skåneland som läser denna blogg och har lite koll på hästvärlden???
 
marianne
2013-04-30 @ 22:00:34
URL: http://marresmams.blogg.se

Håller med dej där....varför skaffa djur innan man tänk igenom det och klarar ansvaret? Blir så himla ledsen....

Har en kompis som inte kunde förstå varför jag sa att jag aldrig skulle kunna sälja min häst....hon tyckte att om jag sålde till en vettig person så fick han det ju bra.....eller hur?! Spelar ju ingen roll hur noga men kollar köparen om hon sen säljer vidare så som denna gjorde...
Nä jag blir så arg och ledsen :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: