Tisdag 30 Nov

Mitt knä mådde inte bra när jag satt upp det gjorde sååååååååå sjukt ont och lät inte så bra heller. Jag lät inte så trevlig heller ur min mun :S Men under ritten gick det jätte bra, och efteråt kunde jag gå oxå =D helt otroligt se ridning är bra för hälsan ;)

Bettan och Linda följde ju med oss idag eftersom dte var tisdag, sååå roligt med sällskap, vi satt och pratade lite. Vi travade idag oxå det var ett tag sen, men nu när dte ligger massa snö på vägen så kan man ju trava där =), så nu ska hästarna igång på riktigt även om jag jobbar jätte mkt nu i dec.

Q och B var jätte dukitiga i alla fall, lite fjantiga men inget annat. Linda var oxå duktig börjar rida riktigt bra tycker jag. Bettan fick det svarta täcket fast halsen var slut så förhoppningsvis kommer den hem på fre, så ska svänga förbi och kolla, så hon slipper frysa.


detta täcke blev det, satt super bra på henne =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: