Ett stycke arg häst

Igår när jag kom ut till hagen så vände Quicken på rumpan och gick, det kan han ju göra i mellanåt men då är dte bara att gå efter så stannar han. Eller sätta sig ner och vänta så kommer han till dig. Men inte igår jag gick efter honom och han sparkade mot mig!?! Det har han aldrig gjort förr under dessa 7år =O!!!
 
Flera gånger gjorde han detta, snacka om att vara sur på sin matte för något, det gick osm tur över och jag fick gosa med min kille efter ett tag.. Plutten då!
 
marianne
2017-01-16 @ 10:10:07
URL: http://marresmams.blogg.se

Som Ava ibland, men hon retas förstås...gjorde inte Q det? Retades alltså....eller var han sur?

Svar: Skulle nog inte tolka dom sparkarna som retsamma tyvärr.
Camilla Danielsson

Marianne
2017-01-17 @ 21:28:43
URL: http://marresmams.blogg.se

Usch då :( hoppas det var en engångsföreteelse

Svar: han har inte gjort så igen ännu i alla fall =) så bara hoppas =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: