Min fina tjej

Jag börjar gilla min tjej mer och mer nu =D.. Hon är så himla gosig och trevlig nu, stooor utveckling av henne sen hon kom. Men inte så konstigt eftersom jag gjorde "illa" henne i början varje dag. Dock är hon fortfarande lika bestämd och envis hahhaha, de kommer jag nog få leva med ;D.. 
 
Om typ två veckor borde sista såret vara läkt och då ska jag äntligen få kolla upp henne! Ska köra böjprov först och sen hur hon rör sig sen ska jag kolla igenom rygg och nacke. Efter det hoppas jag att det roligaste arbetet börjar, jag har ägt en häst i 2 månader men aldrig suttit på henne!?!? Förstår ni att jag börjar längta.. Dock kommer de ta ett tag till innan jag sitter upp eftersom vi har en del arbete från marken att börja med.
 
Så 1-2månader till innan jag sitter upp på henne efter markarbetet. Ska bli kul att kunna börja jobba henne från marken, longera, tömköra, lite lydnad och mkt skräckövningar. Ska bygga upp en bana hemma som jag kan jobba med lite broar, hängande föremål, genom, över, under =D... Kul att se hennes reaktion....
 
Quicken har massor av energi utav allt som händer och är som vanligt rädd för att som rör sig. I morse hoppade han till 5 gånger på vägen till hagen, för något som ja var läskigt antar jag..
 
Erika Pettersson
2016-06-12 @ 17:17:06
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Hoppas att det kommer gå bra med henne och att du snart kan sitta upp på henne så vi får se filmer 😉

Svar: Ja det hoppas jag med =D tack =)
Camilla Danielsson

marianne
2016-06-14 @ 22:29:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Det är nåt speciellt med ston, jag trodde aldrig jag skulle ändra mwj från att säga "aldrig ett sto i mitt stall" till att älska ett sto...haha

Två veckor går fort, åhh vad spännande det känns nu

Svar: Ja ston är ston hahha ;D... Nja jag hade nig skaffat en valack om de inte var för jag vill ta ett föl på Monette
Camilla Danielsson

marianne
2016-06-21 @ 10:52:24
URL: http://marresmams.blogg.se

Hej hej.....hur går det här nu då?
Är så nyfiken....

Svar: Hej, de går framåt tror jag hahaha =D.. Veterinär är bokad om typ 2 veckor så wiiie
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: