Onsdag, Torsdag, Fredag

Hästarna har tyvärr fått stå dessa dagar då jag och jenny fixade hagen så hästarna kan få en större hage att springa i. Det tog längre tid än tänkt då vi fick lite problem med tråden. Men nu sitter den där, måste laga lite oxå då nått djur haft sönder tråden på en sträcka. Men sen ska de få springa ut i den delen oxå =)..
 
Tor, fre har jag varit i skolan =D Wiiiie första dagarna, varit helt underbart roligt =D.. Men de har ju fått stå pga detta så.. 
 
Men de mår väldigt bra där ute i hagen, ska precis gå ut igen och ge mera mat och fylla på vatten till killarna =) Mina fina mysisar ♥
Marianne
2016-01-23 @ 18:13:36
URL: http://marresmams.blogg.se

Skönt med större hage, men hur lyckades ni med det mitt i vintern? Bygga hage är sommaraktiviteter enligt mej ;)

Spännande med skolan, men skulle du inte till Skara? Eller har jag blandat ihop saker?

Svar: Plast stolpen går att få ner fortfarande. Ja e man lat så får man skylla sig själv i bland 😝

Jomen jag kom in på Strömsholm oxå så valde att gå där i stället
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2016-01-25 @ 18:33:58
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Lite vintervila är aldrig fel 😀

Svar: Ne precis =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: