Hagfix

Ja i dag har Jenny varit här och hjälp mig att fixa hagen åt killarna. De har fått en störra yta att vara på och vi har lagat staketet känns väldigt bra. Sen att de inte vågar gå in i nya delen är ju ett annat problem hahaha =D, fegisar!!! Satt upp en tråd så de ser hur hagen går.
 
Men det kommer förhoppningsvis vågar de knata ut där nu i kväll eller i morgon. Den marken har ju vilat så den är inte söndertrampad och lerig som del delen de står på nu, sen har vi satt upp tråd så jag kan åka under med fyrhjulingen =D... Så skönt att slippa vara "rädd" att hästarna ska gå ut medans man åker in. Ja jag har fått hem den igen, är såååå glad har saknat den otroligt mkt i 2 månader.
 
Vi fixade även till lösdriften och i stallet inför morgondagen.. Känns bra nu är allt i sin ordning och jag kan vänta och se vad som händer i morgon nu ;D.. Berättar i morgon vad dte är jag pratar om, men avvaktar i fall de inte blir så..
 
lånad bild från google
Erika Pettersson
2016-01-30 @ 21:35:23
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Blir nyfiken vad händer!
Vad hände med hästen du funderade på?

Marianne
2016-01-31 @ 13:20:20
URL: http://marresmams.blogg.se

Vilka fegisar ;)
Här ärvde så nyfikna så de skulle gått in och kollar a v gränserna direkt....

Svar: Ha ha 😂😂😂 ja de är dom verkligen
Camilla Danielsson

Ellen
2016-02-13 @ 21:49:55
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Skönt att ha hagen fixad! :D

Svar: Ja verklige. 😊
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: