Hämtat ut paket

Var och hämtade ut mina nya ridstövlar, de vinterfodrade satt bra men de andra hade företaget skickat fel stl så de kunde jag inte ha så surt. Ringde och sa de fick svar ja men de är bara att skicka tillbaka, ja jo men då måste ju jag åka till affären för att göra detta extremt omständigt för att de gjort fel :(..

Hoppas att de skickar rätt i alla fall för de borde oxå sitta som en smäck och jag vill ju ha dom!



marianne
2015-09-26 @ 07:25:04
URL: http://marresmams.blogg.se

Usch vad surt...
det är en av anledningarna till att jag inte beställer skor eller kläder på nätet....det är alltid något som ska tillbaka och det är för mycket besvär för en latmask som jag ;)

Svar: Ja sånt är lite surt men men =D
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: