Prov ridningen gick bra

Var i väg i morse för att testa en ny kille som är 18år gammal och ska underhållas då matte är opererad. Märktes inte att han var så pass gammal utan väldigt fräsch och mjuk i kroppen. Fin kille inte så stor 162cm, massor av energi och vilja att jobba. Några olater men inget är störde mig och matte sa att det kom och gick i perioder så inget han håller på med för jämnan heller.
 
Red honom i alla gångarter på banan, sen skrittade jag en sväng på grusvägen. Han gick snällt utan några dumheter även då =).. 
 
Ska dit på fredag och testa honom igen. Sen får vi se hur dte blir med honom, glömde hans namn med nått på K i alla fall ;D Blivit mkt olika hästar som jag ridit på senaste tiden nu.. Det är kul men skulle vilja hitta en långvarig träningskompis. 
 
Älskade Bettan ♥
 
Anonym
2015-10-28 @ 11:28:17

Kul att det gick bra, då är du snart på g igen....med K ;)

Svar: Japp hoppas de =)
Camilla Danielsson

marianne
2015-10-30 @ 09:30:15
URL: http://marresmams.blogg.se

Det var jag som var anonyym...ofrivilligt

Svar: Du gillar de där va ;)
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-11-05 @ 09:10:29
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Hur går det? :D blev de någon fortsättning med K?

Svar: Ja jag har varit dör och ridit två gånger till nu =D
Camilla Danielsson

Erika Pettersson
2015-11-05 @ 20:41:14
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Va kul :D

Svar: Ja jätte kul =) Han e en rolig häst
Camilla Danielsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: